torsdag 8. januar 2009

Lé Fantastique

Noizez: Air-Cherry Blossom Girl

Ser gamle filmer,drikker te,dagen gikk fortere enn jeg hadde fryktet,og takk for det.

Ett avsnitt viet til deg,ett til en annen,og resten til tull.Altfor dramatisk,og altfor brede håndledd.Jeg ønsker deg hjem.Når jeg får ett.

"Den skjeldne kontakten fører til ett voldsomt hjerteslag"

Det var jo trygt.På sin måte.Visste hva en mandag var,og iallefall hva en tirsdag var.Nå vet jeg veldig lite.Men det er nok slik det skal være.Helt sikkert.

Om jeg kunne være på ett nivå av ustadighet hele tiden så hadde alle visst hvem jeg var til enhver tid foralltid.Men jeg er adri tilstede i min egen kropp!Aldri en tanke viet til noe jeg ..enser.
Drikker te til jeg skvulper,ikke vært særlig meg idag.Heldigvis.Likevell måtte hun gå å legge seg da jeg hevet stemmen over noe jeg mener ytterst,innerst og inderlig.Det blir for mye,and I get it.Hadde ikke orket å være mor jeg heller.

Kan ikke alle se det da.Se det på meg!
Jeg vil ikke ha!
Jeg vil ikke ha sexen din eller den skittne mailen din.Jeg vil ikke se deg på cam,og jeg vil iallefall ikke at du skal se meg på cam.Ikke vil jeg ha dyre drinker på fanget ditt heller.Det sjarmerer meg ikke på ytter-punktet av drøvelen min engang.
JEG ER UTSULTET PÅ RESPEKT.
Mest fordi jeg ikke fortjener det.

Naken med klær på,egentlig.Se rett igjennom meg.Se,og si noe.Bare sånn at jeg kan sove inatt.

Ingen kommentarer: