lørdag 3. januar 2009

Glow,glow Mountain-flow


Noizez:Christian Death-Spiritual Cramp

Får ikke pakket,jeg vimser bare rundt.Pelle er fremdeles borte.Tror jeg er ferdig snart iallefall,koffertene virker fulle.

Er det nå jeg skal være trist?
Jeg prøvde,og det gikk ikke... IGJEN!
Vært i dusjen og andre nødvndigheter.Gjort avtaler for den nye tilværelsen og gruver meg.Magevondt.

MEN: Pelle er kommet hjem!HAN KOM HJEM!<3

The boy with the x-ray eyes har stillnet,og godt er det.En annen er bare blitt til bry og jeg sliter ut paranoiaen min dag som natt.
Skal jeg ta til ungdoms-vett og "nyte" livet og hoppe rundt uten fast grunn under beina og våkne i forskjellige senger annenhver helg?Det er jo ikke det jeg vil.I det hele tatt.Jeg burde heller holde fast på det lille vettet jeg endelig snublet over,og tenke at når det gjelder akkurat det så er det bare toldmodighet som hjelper.

Synd,men sant... De er bare ute etter en ting.

Det blir lyse morgener på meg.Store kopper med te og prikkete håndledd.

Takk.



Ingen kommentarer: