onsdag 21. januar 2009

Infra-red Innocence


Noizez: The Knife-Neverland

ÅH my åh my!Sliten ned til banen på glatte,men trygge sko igår.Mimet vegen frem til byen og virret meg rundt til riktig torg og riktig café tilogmed!
Selvfølgelig var jeg usedvanlig tidlig ute...med min nevrotiske sans for klokker og tid sto jeg urolig og forventningsfull en halvtime å ventet før jeg turte å gå inn.

Men det var bra jeg gjorde.

Ble enige,forsto,lo,og jeg,JEG drakk kaffe.Jeg liker gestikuleringen.Komplimentene.Svarene.Det lyder så riktig at jeg nesten ikke vet om jeg skal trekke hundrelappen min opp fra bh'en i skjul eller miste kaffekoppen i gulvet idet jeg får vite det vi trodde.Det vi trodde,vet du-

Fra dét sekundet til jeg ruslet samme veg tilbake i Tigerstaden's våte gater klarte jeg simpelthen ikke å slutte å smile.Må ha sett gal ut.Gjemte meg litt bak skjerfet,men det var så utrolig-måten det føltes ut på.Åh.ÅH!

Work and no play idag,og imorgen om jeg ikke tar helt feil.Ikke tid til å være syk.Nesten ikke tid til å dra til the big T engang.Men det går alltid en buss,eller hur?

Flink er jeg også.

Og det minnet meg på det,når han sa det,med samme navn og ord.
"Ödet",selvfølgelig.

Ingen kommentarer: